Friday, December 01, 2006

Azi am avut glume in program...asa ca cititi si va descretiti ridurile fara LOREAL...

Un copil de ** ani intra intr-un bordel, tarand o broasca moarta dupa
el:
- Sarut mana. Vreau si eu o femeie!
Matroana, mirata, il intreaba cam ce femeie ar vrea.
- Vreau o fata cu o boala venerica, daca sepoate! Platesc oricat.
- Bine, daca tu vrei. Du-te cu Sandy.
Face sex cu Sandy, apoi da sa plece. Matroana il opreste:
- Auzi, da de ce aivrut o fata cu astfel de boala?
- Pai sa vedeti: eu acuma ma duc acasa si vine baby-sitterul. Ei ii plac copiii mici, asa ca mine; si-o sa facem sex...O sa ia boala. Diseara, tata o duce acasa cu masina. Eu ilcunosc pe tata: o sa i-o traga...:)Si-o sa ia boala.
La noapte o sa si-o puna cu mama. Si-o sa ia si mama boala... Eu o cunosc pe mama:
maine o sa si-o traga cu vecinu de alaturi, ei bine ala e omul care mi-a omorat broasca

O veverita si-o tragea cu o nuca.
Vine alta veverita si zice:
ARE YOU
FUCKING CRAZY??
Veverita raspunde: NO!! I`M FUCKING NUTS!!!!



Un caine merge prin desert si spune:
- Daca nu gasesc un pom, ma pis pe mine!



Doi lilieci isi faceau siesta, atarnati intr-un copac cu capul in jos.
"Auzi, care a fost cea mai naspa zi din viata ta?"
"Cand am avut diaree"...



Un urs la farmacie: - 50 de prezervative va rog.
Doi iepuri in spatele lui radeau de se c**au pe ei.
Ursu ii vede, se intoarce la farmacist: - 52!


Intra o blonda intr-o farmacie si intreaba:
-Aveti ochelari?
-Pentru soare?
-Nu,nu,pentru mine!


un elefant se aseaza pe un musuroi de furnici .suparate,furnicile se catara pe el .jumatate cad pe la picioare,un sfert cad pe la brau si una singura ajunge la gat ,suparate furnicile zic:
-asa sugruma-l!!!!!



-O ascultatoare intreaba; E adevarat ca aspirina poate fi folosita ca anticonceptional?
-Raspuns: Da ,cu conditia s-o tineti strans intre picioare!



Odata ieppurele sa pisat pe motocicleta lupului.Lupul cand vede ca cineva so pisat pe motocileta aduna pe toti si spune:
-CINE SO PISAT PE MOTOCICLETA MEA????CINE SO PISAT PE MOTOCICLETA MEA????CINE SO PISAT PE MOTOCICLETA MEA????
Iese leul:
-EU!!!!!!
-AM vrut sati spun ca sa uscat!!



Doi lupi in padure planuiesc sa fure niste oi de la stana din apropiere,dar ciocarlia care era intr-un copac ii aude si se duce sa spuna ciobanului.
Seara cei doi apar la stana,unde ciobanul ii asteapta cu o bata.Intra primul dar este lovit cu parul peste bot,se intoarce catre celalalt cu laba deasupra gurii si ii spune: -INTRA TU PRIMUL CA PE MINE MA BUFNESTE RASUL!



Un apel la Radio Erevan:
MAMA:Pot sa incep educatia sexuala cu fica mea de 11ani?
DJ-ul:Da!Veti afla lucruri foarte interesante.



O blonda se duce la bar si comanda un wisky cu red bull.Radea in continu.Barmanu o intreaba de ce e asa de fericita.Blonda ii raspunde:AM TERMINAT UN CORN SEVENDAYS IN 3 ZILE



Intrebare la Radio Erevan:Cum iti poti face sotia sa tipe inca o ora dupa ce ati facut dragoste?
Raspuns:Iti stergi penisul de draperie.La Radio Erevan, un ascultator intreaba:
- Ce poate face o femeie cu sotul ei care se
uita tot timpul dupa
fuste?
Radio Erevan raspunde:
- Va sugeram sa-l trimiteti intr-o vacanta in
... Scotia.



O blonda ii spune mamei sale :
-Mama sunt insarcinata!
Mama:Pai unde tzia fost capu?
Blonda:Cum unde?Pe perina!



o blonda se apleaca peste balconul de la etajul 10 si neatenta, cade.
In timp ce cadea incepe sa se roage :" Da Doamne sa nu mor !"
Pe la etajul 8 "Da Doamne sa nu mor !"
Pe la etajul 5 "Da Doamne sa nu mor !"
Pe la etajul 3 "Da Doamne sa nu mor !"
Pe la etajul 1 "Hai ca de aici am mai sarit ce naiba !!!"




La usa unei blonde suna baiatul de la "lumina". dupa cinci min. apare blonda dezbracata si-l intreaba:
Cu ce va pot ajuta?
Baiatul dupa ce se dezmeticeste ii zice:
Sunt de la RENEL si trebuie sa va achitati factura. Blonda ii raspunde:
Vino peste zece min. ca acum imi achit factura la gaze!



O femeie intreaba:
-Ce trebuie sa fac sa nu ramin insarcinata?
Radio Erevan raspunde:
-Sa beti un pahar cu apa.....
Dupa citeva minute, femeia nedumerita intreaba din nou:
- OK,dar cind? Inainte de......., sau dupa de...........
Radio Erevan raspunde:
-In loc de....!



Adrian Nastase intreaba Radio Erevan:
-Pina la urma cite oua are barbatul?
Raspuns:
-De obicei doua, dar daca atunci cind te apleci si privesti printre picioare vezi patru inseamna ca opozitia vine puternic din urma.



Suna un individ la Radio Erevan.
- Buna ziua!
- Buna ziua! Esti in aer - spune DJ-ul.
- Domnule, am sunat sa spun ca am gasit un portofel...
- Da, si?
- Si in portofel erau 15.000 de dolari!
- Si? (intreaba DJ-ul, brusc interesat)
- Vreau sa spun ca in portofel era si un buletin...
- Daaaa?
- Pe numele Popescu Vasile...
- Da, si?
- Si-as dori sa-i dedic o melodie!

No comments: