Saturday, July 25, 2009

Relatii sau ex-relatii....

Cuptorul cu microunde piuie ca mi-a incalzit mancarea si ar trebui sa plec la masa, dar sincer nu mananc pt ca imi e foame, mananc pt. ar trebui sa ma hranesc ca sa nu intru in catabolism! Si mi-am dat seama ca noi, oamenii facem multe lucruri nu pt. ca ne fac placere ci pt. ca asa trebuie sau credem noi ca trebuie sa facem! Cum zice englezul BECOUSE WE HAVE TO!

Stau singur in casa, afara e ca in cuptor, si singurul refugiu mi-l ofera casa cu chirie, care e as zice, parte din mine, locul in care ma bucur, in care sufar, in care imi traiesc linistea si nelinistea vietii mele!

Ma uit de ore intregi la un serial comic, dar foarte realist, desprins din viata oamenilor de teapa mea, si nu a vedetelor si dramelor latino, si imi dau seama ca viata e scurta si eu repet istoria atator oameni care nu au avut curaj sa ia viata in piept si sa spuna STOP unei relatii mai mult inexistente, decat prezente, cum este a mea! E usor a condamna si critica, dr nu vreau sa fac asta aici! Vreau doar sa imi exprim parerea vizavi de faptul ca sunt atat de multi oameni care au o relatie, dar sunt nesatisfacuti emotional de ea, si nu pun capat din teama de a nu ramane singuri!

Ce e de facut ma intreb? Si stau ssi ma gandesc la persoana mea, ca am ajuns la o varsta la care ma comport inca copilareste, pt ca asa sunt eu, dar la care ar trebui sa ma descurc cum stiu mai bine> singur!

Cred ca fiecare om are dreptul sa hotarasca si sa obtina ...cand vrea sex, cu cine vrea sex, in ce fel vrea sex, nu sa zici ca ai o relatie in care te vezi cu celalat 1-2 ori pe luna, si dupa 20 de minute devii ca o casnica si iti misti fundul la bucatarie sa gatesti pt iubitul tau, si apoi la baie sa-i spelihainele!

NU sunt ca mama, nu vreau sa devin ca mama! Si cel mai important, nu vreau sa imi decida alta persoana momentul in care vreau si pot primi si darui iubire ! Vreau mereu iubire! Vreau mereu sa simt langa mine, o persoana care ma place din toate punctele de vedere, si cu care sa ma simt bine si dupa actul sexual si intre 2 acte sexuale!
Vrea acea jumatate care sa imi inchida cercul temerilor, durerilor, fericirilor si dorintelor mele, vreau sa fiu un intreg! Si acum nu sunt! Cand am fost, eram prea orbit de dragoste sa imi dau seama! Dar cu timpul valul care m-a orbit a devenit clar ca un cristal, si mi-a dezvaluit faptul ca ceea ce am cu adevarat mereu, sunt doar eu! Celalalt apare si dispare ca o naluca! Si asta ma face sa sufar in tacere de teama de a nu-l dezamagii pe el, dar ma dezamagesc mai tare pe mine insumi!

Il iubesc, dar iubirea mea nu e intoarsa, ramane fara raspuns ! O dau si o dau , dar nu se intoarce nimik inapoi decat poate un sarut frugal si apoi tutul revine la starea initiala! Orele trec, zilelel trec, saptamanile trec, si eu astept persoana draga doar pt. a o simti o noapte langa mine, asa cum un drogat asteapta doza care sa-i alunge durerea! Am devenit un drogat in cautarea drogului numit DRAGOSTE, pe care l-am gasit, dar nu am parte de el decat din ce in ce mai rar! Ca si cum as fi la dezintoxicare!

Dar eu nu vreau sa renunt la acest drog! Si nimeni nu ma va face sa o fac, chiar daca va dura o viata intreaga, eu tot voi cauta persoana carer sa mi-l ofere nelimitat!
Stiu, sunt egoist, dar cred ca in dragoste trebuie sa oferi macar atat cat primesti, dar cand esti indragostit si iubesti, dai sau ar trebui sa dai mai mult decat primesti!

Orice om are dreptul sa fie iubit, indiferent de varsta , aspect fizic, sex, etc...

Eu imi revendic acest drept in continuare si voi face totul ca sa mi-l exercit!


Sa fiti iubiti si sanatosi! Raul vine singur !

No comments: