Sunday, November 15, 2009

Dates, sex dates, exdates!

Dap azi e 15 Noiembrie! As fi implinit.. ani daca mai eram cu EL! Dar nu sunt! DEci implinesc ... ani DE RELATIE, singur! Si ar trebui sa fiu multumit ca traiesc ! Dar ca orice om, si mai ales ca un gay care sunt, nu sunt si nu voi fi mereu!
Am fost la ziua de nastere a unui bun prieten intr-un club normal si m-am simtit f bine doar ca nu am baut destul! Si atunci am dat o fuga, ca tot era in drumul spre casa, in clubul SOHO! SI nu imi pare rau! De fiecare data cand merg mi se intampla cate ceva!
Ca de pilda sa ma intalnesc pe strada cu un ex al meu, Sabin, de care nu mai stiam de 3 ani nimik! Si culmea il intalnesc la 2 noaptea pe strada! E neschimbat, cu probleme in familie datorita orientarii, dar acelasi om dragut, jovial si cald! Imi venea sa sar pe el! Dar nu am facut-o decat la despartire! Credeam ca ma uraste sau ceva de genul, pt ca nu ma mai contactat tot acest timp! IMportant e ca este sanatos si ca pe criza asta are inca job!
Ajuns in club, imi caut amicii, dar nu vad pe nimeni! Dupa ce beau o bere apar fetele, una cate una de nu mai stiam cu care sa vb prima data! Fusesera la DARK room! Adica la futai, pe romaneste ca doar nu or croseta pe intuneric:) Sau desteleneaza lana barbatilor :))
Acel Dark room pe care eu nu il pot frecventa, pt ca asa cum atunci cand atingi ceva f fierbinte si iei imediat mana, asa si cu camera asta a secretelor, nu pot pune mana pe clanta sa intru pt ca mi se pare ca as ajunge o desfranata nesabuita vizavi de mine, de persoana mea, de parintii care m-au crescut cu chinuri ca sa ajung sa imi risc sanatatea in camera asta, pt un impuls hormonal pe care lejer l-as putea satisface printr-o laba sau un sex normal acasa la mine, ca doar de aia stau solo!
Am stat si m-am uitat la traficul care se face in si din acel DARK room, la ce persoane il frecventeaza, incercand sa inteleg psihologia si sa fac un profil general al omului care e dispus sa riste 5-10 minute de placere si inconstienta cu o alta persoamna complet necunoscuta si pe nevazute! Si u cred ca am reusit inca! De la cei cu 5 clase la cei cu mastere inalte, orice persoana isi asuma riscul pt o partida de sex, pentru o relaxare in gura sau fundul unui barbat necunoscut si mai ales fara protectie! Ca sa fim sinvceri, sex oral in Romania protejat nu face nic-un gay! Ca cica nu se ia SIDA! Dar se ia sifilisul, hepatitiele, HIV-ul, gonoreea, etc! Astea nu sunt boli? Oricum ce am observat e ca persoanele care frcventeaza acest loc, sunt cam aceleasi! E ca un drog, creeaza dependenta! Ca sa nu spun ca doar 1 partida nu e suficienta, ci cu cat faci sex mai mult, cu atat esti mai bun!

Mi-am promis mie insumi, si pe mine nu ma pot minte sau insela pt ca imi fac tot ce imi propun in egocentrismul si narcisismul meu, ca nu voi intra in DARK room nici daca vine Brad pitt cu o pula de jumate de metru! Riscul e prea mare si beneficiul insesizabi!

Chiar daca trebe sa ma labaresc toata viata! Desi nu e nevoie:)) Fetele ma vor! Barbatii si ei, dar aici trebuie facuta licitatie! Caare pune mai mult sentiment, ala castiga! Pana la runda finala mai este!
Traiasca OlTENIA! Stie unii de ce! :))
Si norocul meu ca nu m-am certat cu ex amantii, ca daca chiar sunt disperat dupa pula, nu o sa sug una pe intuneric si necunoscuta! Ci una care o cunosc destul de bine si are si recomandare! :)) Sa fim sinceri, sexul invarte lumea si lumea se invarte in jurul sexului! Dar ca orice lucru, ar trebui facut cu cap! Cu creier nu cu capul pulii!

Nu declar toate astea ca sa fiu declarat SAINT GAY of ROMANIA< ci ca sa imi expun puctul de vedere, si in cazul in care uit, sa recitesc articolul si sa imi amintesc ca mi-am facut mie o promisiune! Promisiunea ca voi fi sanatos pana la moarte, singur sau nu!

No comments: