Saturday, December 11, 2010

Viata e o necunoscuta...

Credeam ca ce e mai rau mi s-a intamplat pana acum! M-am inselat insa! Dar am sa trec si peste asta! Viata e o incercare continua pentru unii, iar eu nu fac exceptie se pare! Dar nu regret decat daca i fac si pe alti partasi la suferintza mea fara sa vreau!
Sper pe viitor sa nu mai fac asta!
Ar fi multe de spus, si nu mai e cazul! Faptul e consumat, viata merge inainte daca noi dorim sa mearga idiferent de problemele si obstacolele intalnite in cale!
De mult timp, nu mai speram sa iubesc, sa ma indragostesc ca un copil de jucaria mult visata! Mai ales de cand ...
Vreau sa cred ca am o noua sansa de a fi fericit si de a face persoana de langa mine fericita, chiar daca unele restrictii se impun si ar fi trebuit sa le impun de la inceput! Dar mai bine mai tarziu decat niciodata!
Ma simt ca la 17 ani... nu stiu daca e bine sau rau! Sper doar sa nu sufar din nou si mai ales sa nu produc suferinta celor din jur! Asta ma tine in viata, cred ca e singurul lucru pe care nu l-am putut aprecia cand l-am avut, dar acum ca am o noua sansa nu vreau sa pierd aceasta poate ultima ocazie!
Nu e o declaratie de dragoste, e ceva ce trebuia sa scriu sa ramana in urma mea! Declaratia am facut-o, dar poate nu am fost crezut! Important e ca am putut sa simt din nou acea senzatie ca aim gasit ceea ce cautam de mult timp! Pt ca toti suntem trecatori, sentimentele sunt schimbatoare, dar ceea ce ele declanseaza ne afecteaza viitorul, si asta nu trebuie uitat! De unde incepe totul! Cauza e importanta, efectul se vede! Fiecare persoana din viata noastra e altfel, fiecare persoana e iubita de noi pt diferite motive si in diferite moduri! A generaliza e o greseala, nu poti iubi pe cineva ca pe persoana dinaintea ei! Poti mai mult sau mai putin! La fel niciodata! Important e sa fie impartasita iubirea, si sinceritatea un act automat ca si respiratia!
Sa fiti iubiti de cine vreti voi!

No comments: