Monday, September 01, 2008

Ceva de demult....

POATE...OARE?

Stau, ma mint
Chiar nu mai stiu ce simt
Este ura?, e durere?
Ce sa fie?, ca nu trece
Lacrimi cad, se sparg, si vad
Umbre reci si voci ce nu se-aud
Stau, ma-nvart in pat
Nu pot, nu stiu
Tot ce pot a spune-i NU
Voi avea si eu vreodata linistea de altadata?
Cand inima imi era calda
Si oameni se plimbau prin jurul meu
Bucurosi si plini de viata
Dar acum nu mai au fata
S-au pierdut, in ganduri, vise...
Nici nu mai stiu...ce simt?
Un moment, o clipa vreau si eu...
Sa mai respir, sa simt acel ceva
Ce-mi face calda inima
Dar stau...si cateodata...
Parca viata mi-e patata
Nu se spala niciodata?
Nici lacrimi nu mai pot sa cada
Sufletul sa mi-l goleasca
Sa nu ma mai rascoleasca gandul ca...
Nu stiu, nu pot, nu vreau sa stiu sa pot
Indur, tin totu-n mine, si odata...
Poate, cineva, va incerca sa ma-ncalzeasca.

No comments: