Sunday, December 06, 2009

De Sf,. Nicolae

Dap si a trecut sau a inceput inca o sarbatoare! Ziua mea de nume! Mai bine zis una dintre ele, pt ca am avantajul; de a avea 2 prenume! Nu e rau cand primesti cadiuri! E rau cand trebuie sa faci ciste la prieteni! Si am niste sugative..... OMG! Dar i iubesc si what the hek? Drink baby, drink! Just not my fucking blod!

Si dupa ce am baut si dansat la unul din ei acasa, ne-am sfarsit in club SOHO! Unde avand la bord am incercat si eu ca tot omul sa ma bag in seama cu un tip care parea ok, altfel! Si era altfel! :))

EU> Buna sunt Florin!
EL> xx...
EU> Esti din Bucuresti?
EL> Conteaza?
EU> ...Acuma nu!

Cam asta a fost dialogul! Credeam ca e altfel! Si am plecat acasa! Pe restul i stiam:))

M-am intalnit acolo desigur si cu alti amici, pupaceli, tandreturi, imbratisari, barfe! Chiar si cu un tip de 18 ani, care credeam eu ca vrea ceva serios! Bine ca nu mi-am pus caii la caruta!

Eu> Buna ce mai faci?:)
EL> Uite bine, pe aici plictisit ca nu am tras iarba!
EU> Aha! Inteleg! Ei lasa, alta data! :))

Deci vrei relatie in Bucuresti cu ce gasesti in cluburi gay? No fucking way! Big mistake to dream about that!

Mi-am luat geaca si am plecat acasa! Nu singur insa! Am avut onoarea, privilegiul, sa ma insoteasca un membru al familiei canidelor, nu stiu daca era un EL sau o EA ca nu m-am uitat intre picioare...
Dar mi-a fost un tovaras 20 de minute pana in fata porti! Daca era curtea mea, il adoptam pe loc! Am trecut prin parcul Cismigiu, si va recomand sa mergeti seara e suberb iluminat, de vis as zice! Am uitat de toate necazurile trecand prin parc! Cred ca o sa mai merg! E si patinuarul gata!
In rest, acuma sunt ok, rupt de somn si cu cateva experiente noi la bord!
Sa fiti iubiti!

No comments: