Saturday, December 19, 2009

Life in progress...

Ma doare mana rupta dar ma doare mai tare faptul ca mi-am deschis sufletul cuiva care nu e pregatit sa primeasca to ceea ce zace il el. E trist dar si adevarat ca atunci cand iubesti dar si cand suferi, esti orbit de dragoste sau de suferinta si nu vezi clar ce ai in fata ta . Cand suferi nu vezi ca cel care te ajuta ar putea fi ceea ce tu cauti de atata timp, cand esti indragostit nu te gandesti ca celuilalt poate tu nu esti ceea ce el cauta in acel moment. Nu o spun ca un repros vizavi de o persoana sau alta, ci ca o constatare recenta si dureroasa a mea.
Prietenia la nevoie se cunoaste, zice un proverb. Eu am nevoie...dar de cine? Cand suferi poti face si pe altii sa sufere cand refuzi sa fi ajutat. Dar depinde de la caz la caz. Eu am ajutat si ma asteptam sa fiu si eu acum ajutat, cand nu imi pot face o mancare ca lumea, cand imi ia o ora sa ma imbrac sa ies afara! Dar cel mai bine e sa fi surprins prin ceea ce nu te astepti sa ti se intample placut, decat sa fi surprins ca ceea ce te astepti sa ti se ofere ajutor nu e posibil!

Sa fiti iubiti!

No comments: