Sunday, October 05, 2008

DACA DRAGOSTE NU E... WHAT THE FUCK MAI E? SAU PE ROMANESTE CE PLM MAI E? Sau ce e stresul?...

Deci azi mi-a venit iar cheful de scris! Sau mai bine zis mi-a fost indus de cineva!
Si cat am stat la sala si am tras de fiare m-am tot gandit la diferite chestii pe care sa le scriu aici, sa ma refulez! Ca asta fac eu aici! Si pentru ca sunt un tip mai tot timpul stresat...(si cum plm sa nu fii cand urmeaza o recesiune economica cum nu a mai fost de la al 2lea razboi incoa)am decis sa spun ce stiu si ce cred despre relatia.... ca da e o relatie.... intre stres si sex!
Ce rol joaca stresul in viata noastra stim prea bine: rolul principal. Sexul are si el “o oarecare” importanta. Cum se leaga cele doua?
Relatia dintre sex si stres este una de interdependenta: tensiunea acumulata in organism in urma unei zile dificile duce la manifestari psihice anxioase (de care am fara numar...), retragere afectiva, dar si tulburari in comportamentul sexual(aici nu am ce sa mai zic... :).
Poate ca cei mai multi dintre noi nu constientizam aceste modificari, dar rezultatele sunt vizibile: apare (la majoritatea persoanelor) o pofta nebuna de placeri sexuale.

In functie de tipul de personalitate al fiecareia, unii dintre noi ne dorim stabilitate si iubire, altii prefera sa pastreze o oarecare distanta, sa cedeze sau sa aiba controlul in relatie. Astfel, reactia la stres difera in functie de tipul comportamental al individului. Dar nu trebuie sa generalizam!

Doar pentru ca atunci cand esti stresat iti place sa stai deasupra sau dedesubt, nu inseamna ca aceasta este prin definitie pozitia ta preferata.:) desi la mine sunt....
Manifestarea sexuala “post-stres” depinde si de modul in care am facut fata unei zile. Spre exemplu, daca am rezolvat o problema dificila, care a solicitat “necrozarea” multor neuroni(blonzi mai ales) si care a parut ca ne smulge cativa ani din viata (dar macar am rezolvat-o!), ne simtim puternici si stapani pe siuatie. Prin urmare (aici intervine din nou tipul de personalitate) putem sa optam pentru a ne simti in continuare “stapani” in pat, sau, dimpotriva, sa alegem sa ne relaxam in bratele partenerului, lasand toate grijile deoparte.(ceea ce eu prefer, dar nu prea am parte...si iar sunt stresat...)

Concluzia ar fi pana la urma ca sexul reprezinta de cele mai multe ori o modalitate de eliberare a tensiunilor si anxietatilor, o modalitate de relaxare, dar nu numai. Uneori, trebuie sa lasam la o parte problemele zilnice si sa facem sex de dragul sexului si nu din alt motiv. E drept ca eliberarea de ordin fizic este necesara de cele mai multe ori, dar la fel de necesar este sa ne simtim bine, nu pentru ca am avea nevoie, ci pentru ca asa ne place!

Voi ce ziceti?

No comments: