Thursday, October 09, 2008

Vaccinul antigripal...

Data viitoare cand am sa-l mai fac..daca o sa-l mai fac...cred ca am sa ma gandesc mai serios! Nu stiam nimik de efectele secundare! Si la un simplu search pe Google am aflat ca domle, sunt printre cei circa 1% din persoanele vaccinate si efectele se manifesta prin febra, dureri de cap, transpiratie, frisoane, mialgii, varsaturi.
Aceste reactii apar la 6-12 ore de la vaccinare si dureaza maxim 2 zile. Dar la mine au trecut 36 de ore si ma simt groaznic! Am toate simptomele si astea imi amplifica starea de depresie care imi afecteaza viata in anotimpul ploios!

Si as fi avut nevoie de cel pe care il iubesc sa fie langa mine! Dar nu cred ca ar fi bine sa-l stresez cu mica mea problema care sper sa imi treaca dimineata! Are el destule pe cap! Si totusi...ce bine ar fi daca fi cu mine acum!

Majoritatea persoanelor vaccinate nu sufera de efecte secundare ale vaccinului. Cele mai frecvente reactii adverse sunt durerea(dar e durere nu gluma, nu am putut merge nici la sala) eritemul, edemul(este rosu si fierbinte ca focul) mancarimea e tolerabila, a caror durata este de 1-2 zile.

Mai mult nu scriu ca chiar nu ma simt bine, si nu gasesc nenorocitu ala de termometru, ca am febra si nu stiu cat!

Sanatate! ca e mai buna decat toate! Uneori suplineste si dragostea!

No comments: