Saturday, September 23, 2006

Ce e mai important :timpul tau sau persoana cu care vrei sa il petreci?


Azi trebuia sa ma intalnesc cu un tip la vre-o 27 ani, 186 76 kg blond si dragut....aparent...am vorbit pe net si pacat ca nu pot reda, dar pe scurt ma invita la el la ora 16 fix la statia lui 76 in Berceni,si sa ii dau bip cand ajung.

Eu scapand de la munca pe la 14 am mai avut ceva hârtii de aranjat la camera de comert si dupa aia zic hai sa ma duc la el direct.
Zis si facut! Ajung in statia lui 76 cum am stabilit, si ii dau bip.La nici un minut vine un alt troleu 76 in care il zaresc pe tip si ii zimbesc, normal ca semn ca l-am recunoscut.El se uita la mine, coboara si pleaca linistit spre casa. Eu masca!! !

Astept ce astept, si ii dau un sms in care ii confirm ca eu astept de 10 minute in statie. El imi raspunde ca la ora 4 ne vedem.....si e abea 15 fix....eu ma enervez si mai ales ca venind de la munca eram si infometat, ii raspund ca am plecat in acest caz, pt. ca mi se pare injositor sa ma chemi si sa ma tii afara in strada ca sa vi la 4 fix sa imi adresezi 2 vorbe.

Si asta si fac, ma urc in primul 76 si fac calea intoarsa, nu fara ai scrie ca asa ceva nu se face cand chemi pe cineva la tine, si eu unul sigur nu as fi fost atat de nesimtit sa il las in strada.El raspunde scurt, ora 16 era stabilita, 16 ramane, daca imi convine bine , daca nu fac ce vreau!

Si atunci ma intreb , oare am ajuns asa de precisi in ceea ce facem incat am uitat ca suntem oameni , ca avem (sau ar trebui sa avem) sentimente... ne-am pierdut putinul bun simt pe care il aveam, incat nu mai poti spune un salut doar pt. ca persoana a venit prea devreme? Oare chiar atata egoism sa existe incat persoana nu mai conteaza ci doar timpul tau care trece oricum irevocabil?

Am ajuns in asa hal incat nu mai putem purta o conversatie cu cineva doar pt ca nu figureaza in agenda noastra in urmatoarele 10 minute ci peste 11?
Sincer astfel de intamplari imi dau senzatia ca ne pierdem si ultimul gram de omenie (pe care il mai evem unii)si ca ne tratam unii pe altii ca simple marionete, instrumente de provocat placeri scurte si egoiste si uitam ca ne diferentiam de animale prin factorul UMAN care ar trebui sa ne caracterizeze, si nu cel de reproducere, animalic care ne caracterizeaza in prezent.

Asta nu o spun pt. ca am luat Plasa...ci pt. ca, caracterul persoanei care a facut-o il intalnesc din ce in ce mai mult la alte persoane, si cred eu ca acest lucru nu ar trebui sa ne lase indiferenti si toleranti.Cred ca am uitat ce inseamna respectul si omenia si le-am inlocuit cu egoismul exacerbat si scrupulozitatea bolnava pe care le-am importat din west ! Pt. ca am importat tot ce e mai rau, cum zicea Roxana :voi gay-ii mintiti ca niste barbati si barfiti ca niste femei!Si atunci eu cum sa cer societatii sa ma accepte(nu sa ma inteleaga, ca ar fi utopic)cand eu cu cei ca mine ma port astfel?

Deci sa mai zic ceva? Nu are rost, faptele vorbesc de la sine...si din pacate impotriva noastra, pt. ca ceea ce unul ca noi face , afecteaza imaginea tuturor, dar el nu realizeaza acest lucru in egoismul lui !

Sa fiti iubiti(de alti)! Ca pe voi insiva stiu ca va iubiti, chiar prea mult !!!

No comments: