Wednesday, September 27, 2006

Diferenta de varsta, un impediment in a iubi ?

O luna, un an, cinci ani, zece ani... ce diferenta de varsta poate fi considerata acceptabila intr-o relatie (la urma urmei in orice cuplu exista un decalaj cronologic) si cand devine aceasta o problema?

O relatie(cred eu) are sanse de reusita cand se acorda mai multa atentie asemanarilor decat diferentelor.

Deci intreb si eu pe altii... ca din pacate eu am aflat ca la persoanele pe care le-am cunoscut era un impediment(sau singurul chiar) in a avea sentimente pentru mine; asta a fost motivatia verbala pe care au motivat-o !Acum nu stiu cat o fi adevarat , cat o fi fals, insa eu am primit la intrebarea :de ce nu poate fi mai mult intre noi? raspunsul ca eu am in buletin cat am si ei cauta pe cineva mai mic de varsta.Insa in timpul cat nu stiau varsta mea adevarata totul a fost minunat,iubirea era imensa, iar cand au aflat, brusc a explodat problema!
Adica la 30 esti bun de "retireing" !Deci fratilor pregatitziva sicriul la 40 ca dumnealor vor pana in 30 doar adica daca in buletin scrie ca ai 30 iar tu arati de 18(stiu un caz) degeaba domle, ei vor sa aiba relatie cu buletinul vostru, nu cu persoana voastra, ati inteles? Ca eu nu...

Deci acuma e o noua moda, si anume aceea de a cere buletinul la intalnire,{daca nu ti-lm cere , arata-l si vei impresiona mai mult decat cu o floare} ca nu mai conteaza cum arati...cica! ci conteaza cand ai fost produs(ca alimentele, in fapt asa si te trateaza:gusta si daca nu le place , esti expirat) si nu care cumva sa aveti data expirata in buletin ca ati pus-o cu individu'!

As intelege ca o ruptura sa fie argumentata prin diferentele de pregatire, de educatie, de mediile din care provin cei doi;deasemeni cred ca o diferenta mica de varsta intre parteneri este benefica: astfel cei doi parteneri se pot completa mai usor si mai complet(insa e doar umila mea parere).

Societatea, (moralitatea vietii) ne obliga sa ne "ascundem" viata personala. De multe ori suntem obligati sa nu vorbim prea mult despre viata particulara de teama sa nu fim "judecati" de colegi,anturaj, etc...Viata, vremurile actuale sunt grele in privinta crearii cuplurilor. Mai repede se prefera concubinajul decat casatoria care te obliga.

Asta din cauza crizei economice, a evolutiei societatii, moravurilor, emanciparii, independentei financiare pe care o vrea toata lumea, etc. Suntem tentati sa nu mai alegem viata de cuplu bazat pe marea valoare a IUBIRII, ci ne "uitam " si la valoarea contului in banca, la pozitia sociala,buletin, etc.

Nu stiu ce ati inteles voi de aici dar eu m-am descarcat pe ziua de azi si pot merge linistit la munca in continuare! Succes tuturor, si ne mai blogger-im in curand !

Sa fiti iubitzi !!!

No comments: