Thursday, September 07, 2006

Jurnalul unui GAY...continuare..



Am intalnit acum cateva zile pe cineva(gay) care pare sincer sa isi doreasca ceva de durata, nu doar o polenizare de sezon si care pana sa ma intalneasca pe mine(zice el)nu a mai cunoscut un alt gay.

sa zicem ca il cheama Petre, e student(CUM ALTFEL DACA MA ATRAG DOAR OAMENII DESTEPTI)la Psiho anul 4, deci cineva cat de cat mai uman care presupun eu ar trebui sa stie cate ceva despre sufletul meu in afara ambalajului pe care ceilalti il doresc...
Ne-am intalnit de cateva ori, discutat, vazut, pupacit.....toate bune si frumoase pana aici, aseara insa la unirii la a 3 sau a 4a intalnire insa, mi-a cerut sa imi fac testul HIV ca sa "poata dormi linistit noapte" !

Sincer discutasem anterior de trecutul meu si de experienta de ani de zile la ARAS , asa ca cererea lui mi sa parut bizara, o lipsa de incredere vizavi de persoana mea, pe care nu o cunoaste inca.
PS.Eu nu as face ceva rau nimanui daramite cuiva la care tin asa cum tin la el!

Oricum m-am mai testat anul asta asa ca nu e o problema, dar ma deranjeaza faptul ca mia cerut EL asta, si nu mai stiu ce sa cred.
Daca ma pun in locul lui poate as face la fel.....sau poate nu!Si nu inteleg de ce ma deranjeaza atat de mult aceasta cerere...Dar e cert ca ma deranjeaza, si in momentul in care a formulat-o, ceva la mine/in mine a facut CLICK, si nu stiu daca in sensul bun, cred ca tocmai a inchis o portitza care abea se deschisese dupa cateva luni de lacate ferecate si ruginite.Life sucks!

Anterior facusem testul din proprie initiativa pt. cel care credeam ca e alesul, dar culmea e ca relatia sa terminat inainte de ai spune ca am facut-o pt. el.

Acum mi se cere, impune un lucru si reactionez in felul asta! Sunt fecioara, el varsator...eu om al muncii el student, va incepe scoala pt. el, va incepe sau va dori sa cunoasca,intalneasca alti gay si nu stiu cum va mergeasa zisa relatie pe care eu nu stiu in ce masura o mai vreau...ciudat cum o fraza poate schimba destine !

Va continua....sigur

1 comment:

Anonymous said...

sincer nu inteleg de ce te-a deranjat asa tare cerinta baiatului...mie mi se pare foarte fireacsa...si daca ai lucrat mult timp pentru ARAS ar fi trebuit sa intelegi de ce iti cere asta

la urma urmei nu este o chestiune de incredere...si nu ar trebui sa fie