Wednesday, September 27, 2006

Despartirea...din iubire!

Din dragoste poti accepta despartirea, stiind ca nu esti persoana potrivita pt celalalt. Poti sau e doar o teorie ca multe altele?Poti renunta la cel pe care il visezi zi si noapte la servici si acasa?Cel in ale carui brate vrei sa fi tinut strans?
Dar se poate, cel putin eu am putut, eu am fost nevoit sa o fac(ce puteam sa fac altceva?Dragostea cu fortza nu e dragoste).

Dar daca nu faci nici un pas catre celalalt din neincredere? Stai asa, intr-un picior, pina te doare glezna, vorba lui N. Stanescu. Astepti. Pui tu mai multe piedici decit exista. Intrebare e daca avem curajul sa ne luptam cu toate incercarile astea.
Vrem sa le trecem impreuna, nedespartiti nicicum, nicicind, sau nu vrem? In rest totul e ca in oreice relatie. Mai mult, totul e f. limpede. Stii cum stai. Dar cum, de obicei, o astfel de relatie inseamna tradarea unei alte iubiri, totul incepe cu stingul. Nehotarirea. Si apoi care barbat sa te vrea alaturi, mai ales daca tu nu esti nici frumoasa/frumos, nici desteaptadestept?Cand gasiti un astfel de barbat, datii nr. meu de telefon !
Sa ajungi sa fii indragostit de o astfel de persoana, inseamna sa o urasti, nu sa o iubesti. Deci daca nu esti pregatit pt asa ceva, mai bine renunta. Acolo unde nu e dragoste, nu e nevoie de declaratii de dragoste. De fapt nu e voie.


No comments: