Monday, September 18, 2006

LIfe & death in gay world...

Am avut un week end OK as zice care a inceput surprinzator de bine, si tind sa cred ca e mai bine sa nu iti faci planuri care nu se realizeaza pana la urma, si sa fi fericit cand ai surprize placute cum am avut eu.

Vineri dupa job am fost la "shopping" ca orice "barbat" gay, si mi-am facut provizii pt. o saptamana intreaga, asa ca am umplut frigiderul si am golit buzunarul.Dar conteaza ca m-am simtit bine facand asta. La iesirea din supermarket am avut surpriza de a fi sunat de un "amic" cu care conversam f des pe messenger si care "culmea"(norocul meu)se afla cu masina exact in zona si sa pferit sa ma ajute cu bagajele sa le duc acasa. Nu pot reda in cuvinte ce am simtit cand am vazut 10 minute mai tarziu iesind dintr-o masina misto un barbat la 1.85, sportiv, blond si cu ochi albastri...si il chema si Pedro !In orice caz nu trenspiram de la caldura de afara...

Dupa ce am reusit (cu greu) sa imi desprind ochii de la el, am incarcat plasele si am plecat acasa la mine, evident invitandul sus.Fiind singur tot week endul ar fi fost o prostie sa nu fac asta, el evident dorind asta. Dupa ce am despachetat si m-am facut mai lejer(pants out)am stat in bucatarie la o tigara, la discutii incercand sa aflam mai multe unul despre altul...

Si am aflat ca era casatorit cu 2 copii(eu i-as fi facut o echipa de fotbal)si ca are 33 de ani(desi arata bestial de Macho)si ca profesional e fericit muncind de la terminarea facultatii la acelasi job.Apoi am discutat despre viata sexuala si am si pus-o in practica cateva minute mai tarziu si a fost ceva ....no comment! De asta prefer in pat barbatii Bisexuali celor gay...se poarta asa cum ar trebui sa se poarte in pat un barbat, pupaciuni, rostogoliri,imbratisarisi evident sexul e incredibil, sau cel putin acum asa a fost, pt. ca pana acuma nu am simtit pe nimeni efectiv pulsind in interiorul meu in momentul in care "he was cumming" si a fost o senzatie incredibila sa simti ce simte celalalt in momentul in care are orgasm...eu am fost pur si simplu mut de uimire si fericit ca am putut sa provoc o placere acelui barbat atat de intensa.Si-a cerut scuze ca "si-a dat drumul asa de repede" dar l-am excitat f tare si nu mai putea sa amane;eu replicand ca regret ca nu poate ramane la noapte ca sa repetam experienta...nevasta asteptand acasa !

Si astfel am inceput un week end magnific din toate punctele de vedere !

Dupa ce a plecat am avut un chef de munca ce rara ma caracterizeaza astefl ca am inceput sa gatesc si sa curat si frigiderul in acelasi timp mai ceva ca o fata in casa! Asa ca am luat niste pulpe din frigider, le-am taiat si am pus deoparte pentru friptura si pentru supa separat, am incins cuptorul,timp in care am curatat cartofi, usturoi am scos dela naftalina mirodeniile, am pus carnea pt. supa la fiert si am debarasat frigierul ca sa se dezghete.

Cand totul a fost gata am bagat carnea si cartofii la cuptor pt 1.5 ore, timp in care am pregatit si terminat si supa de pui in care am bagat si niste paste italienesti(CAM prea multe am aflat la sfarsit)si a iesit super buna.

Evident ca am spalat la vase de m-am saturat si cred ca vecinii se mirau sa vada un vecin in chiloti care se fataia prin bucatarie ca un titrez, numai in chiloti! Dar dupa o partida asa de buna de sex trebuia sa imi descarc si eu energia cumva si mai ales intr-un mod profitabil.Asa ca la ora 8 seara eu eram gata cu mancarea pt. tot week endul, frigiderul fiind singurul care mi-a dat ceva bataie de cap avand f multa gheata care era cam incapatanata sa se topeasca !

Asa ca atunci cand Dan a venit la mine eu eram cu frigiderul open wide!Dan eu un bun amic al meu as zice, stiindu-ne de cateva luni de pe messenger desigur, dar cu care inca nu incercasem nimic sexual.Prima mea impresie fusese a unui tip cu fitze(pe care si le permite)care fumeaza cam mult, si slava domnului vorbeste mai mult ca mine, asa ca nu ma plictisesc.Pana sa ses dezghete frigiderul, aveam sa aflu ca e si foarte bun in the bedroom, fiind cam singurul gay de pana acum care ma satisfacut!Nu pot reda ce am facut si cum, pot spune ca am rupt cearceaful de atata vanzoleala si schimbat de pozitii, iar buzele efectiv inca ma dor de atata sarutat!Dar nu regret absolut nimic!

Sincer nu stiu daca va avea viitor relatia noastra sau va ramane doar la stadiul de amicitie, dar voi lua viatza asa cum e si cum vine! Legat de Petre cu care as fi dorit sa ne vedem mai des nu ca sa ne-o tragem ci sa vedem daca incercam sau nu o relatie , el sa dat la fund si nu ma contacteaza, iar cand il sun eu e mereu ocupat cu "prietenii" si zice ca ma suna el sa ne vedem dar asta nu se mai intampla, asa ca am incetat sa mai sper la o relatie cu el. si sa ma las dus de val, ceea ce am si facut!

Sambata dimineata dupa ce m-am trezit in bratele lui Dan(si ce misto feeling)cu ochii cat cepele, si buzele ca ale Marilenei Nitzu(umflate) am mers la bucatarie sa isi faca o cafea si am mai schimbat cateva vorbe dupa care a plecat avand un program incarcat! as vrea sa ne mai vedem, dar nu imi place sa trag de oameni, daca simt ca vor sa ne vedem sa faca ei pasul...

Dupa ce a plecat Dan, mi-am pregatit bagajul de strand, vazand ca afara e soare (chiar daca cu dinti)si am dat cateva telefoane sa vad cine doreste si e disponibil dintre amici sa vina la strand: rezultatul=o factura mare si nimeni dornic sau available de strand !
Dezamagit, ma-m imbracat in galben, miam luat cremele ochelarii si cateva legi de citi pt. concursul de la MAE si am taiat-o la strand, unde am fost primul la 11 dimineatza, am platit si am stat la soare ca o reptila pana la 4 dupa-amiaza.


Ajuns din nou acasa hamesit ca un lup, am atacat puiul si supa, am facut plinul si m-am bagat sub plapuma sa imi fac somnul de frumusetze pt ca la 9 seara eram invitat la Claudia sa ii cunosc sotul irlandez.

La 7 seara m-am trezit, am mancat din nou, am bagat vinul pt. Claudia in rucsac, i-am pierdut 30 minute la baie pt. machiaj, mi-am luat blugii mulati cu talie f joasa , maieul alb kenvello, adidasii albastrii si o multime de bijuterii la maini si vre-o doua lanturi, si evident ca m-am dat cu o lotiune cosmetica pe care eu am creat-o dintr-un amestec de ulei de masline, ulei floarea soarelui, ulei plaja si o treime crema hidratanta malitia body milk, si care are un parfum ce pe mine ma innebuneste si confera pielii un aspect f. misto si nu din acela gretzos pe care unele creme le confera.

Aranjat de parca mergeam la nunta, am iesit pe usa si cred ca radiam ca altfel nu imi explic de ce se chiora lumea la mine pe strada ca eram imbracat ca de obicei pt. club.Ajuns la Claudia am fost placut surprins sa intalnesc un barbat la vrea 40 dragut, macho si foarte cu bun simt si cu care am intrat in conversatie foarte repede si cu care aveai ce discuta, si am inceput sa desfacem sticlele de vin si sa vorbim cate in cer si stele.Dupa ce a venit si Edy, cu care am discutat cam 20 minute ca era grabit, am aflat ca suntem invitati de sora lui Claudia in Bamboo-ul lui Botezatu !

Eu cred ca am inlemnit nu stiu daca de fericire sau de complexul ca eu nu eram la standardul ridicat de acel club. Si dupa ce JR mi-a facut o cafea i stil Irisch, cu wisky si crema am scapat de toate complexele si m-a apucat o caldura in tot trupul si am zis, Bamboo wach out, here i come!

Am luat un taxi si am ajuns si intrat intr-o lume complet diferita de ceea in care ma invartisem eu pana atunci.A fost incredibil ce am vazut, ceva ce nici nu visam ceva ce mi-ar place sa frecventez mereu, ceva ce recomand tuturor, gay sau straight, barbat sau femeie, chiar daca pretul de intrare si consumatia sunt f scumpe(asta ca sa nu permita intrarea oricui)pentru cineva care are salariul de 200 euro pe luna ! Dar merita sacrificiul zic eu, m-am simtit super misto!

Si aici am asistat la un "concurs "f interesant dintre 2 protagonoisti care nu poti sa ii treci cu vederea:
Competitorii: mezinul Al Habtoor, fiul seicului Khalaf Al Habtoor (2.3 miliarde de euro, avere estimata de "Forbes"), aflat pentru cateva zile in Romania alaturi de mai multi prieteni de-ai sai din Dubai, si "Poponet" (aproximativ 24 de ani), un tanar binecunoscut in lumea mondena bucuresteana, fiul omului de afaceri Ion Maticiuc.
Despre "Poponet", "Averea" a scris nu cu mult timp in urma ca a primit de la tatal sau un Ferrari rosu, asta pe langa cele trei masini (Porsche, Mercedes, Maseratti) pe care le mai avea.
Sambata seara, patru arabi, insotiti de mai multe manechine romance, s-au asezat la una dintre cele mai bine pozitionate mese din club si au inceput sa comande. Doar sampanie. Este, evident, si cea mai scumpa bautura. Zece dintr-un foc. Sticlele au fost aduse la masa in sir indian de zece fete, foarte sexy, (probabil animatoarele clubului). Fiecare fata tinea sampania in mana, ridicata in sus, ca sa se vada artificiile legate de gura sticlei. Acest ritual s-a desfasurat cu muzica din club data incet. Dupa ce comanda a fost lasata la masa, Al Habtoor Junior a executat un dans semitribal, probabil un dans al bucuriei, al implinirii. Brusc, muzica din club s-a schimbat si s-a pus o melodie arabeasca cu influente house, preferata arabului.
La masa din dreapta arabului era "Poponet" cu suita sa. Se vedea clar ca acesta avea gusturi mai rafinate, cel putin in ceea ce priveste partea feminina. Tanarul nu a lasat garda jos si a lansat si el o comanda: sampanie Crystal Matusalem - o sticla gigant de 3 litri, care costa 75 de milioane. Mai multe sticle, prima comanda. Nu le-a picat foarte bine "seicilor", care au acceptat provocarea. Si au mai comandat zece sticle. "Poponet" a reactionat prompt. A mai comandat si el zece sticle. Si tot asa. Lumea din club era innebunita, spectacolul fiind unul pe care cu siguranta nu-l vezi des.

Totalul serii. Podiumul. Locul intai, Al Habtoor. Nota de plata: 295.200.000 lei, adica 8.200 de euro. Locul doi, "Poponet" cu 190.800.000 lei, adica 5.300 de euro. Revenind insa, poate pentru "Poponet" razboiul nu este chiar pierdut. Lupta continua probabil. Cert este insa ca arabii cred ca si-ar fi dorit mai mult sa fie pe locul doi la note, dar sa aiba manechinele lui Maticiuc Jr.:)

Asa ca a fost ceva super misto pentru mine si nu am sa uit niciodata si voi repeta daca voi putea financiar cat de curand.Pe la 3 dimineatza, dupa ce Claudia si JR au plecat acasa, si in urma unui tur de unul singur prin club in urma caruia m-au intrebat 2 tipi daca m-am drogat(raspunzand ca inca nu)m-am asezat strategic pe o canapea alba de 2000 euro pe un culoar care ducea spre toalete dar totodata de unde vedeam ce se intampla in peste jumatate de club,si am urmarit cu privirea si am cantarit fiecare barbat si femeie care treceam pe langa mine si a fost o placuta delectare a ochiului. Nu ma agatat nimeni iar eu evident ca nici nu am incercat sa ma bag in evidenta de unul singur, iar pe la 5,30 am plecat spre casa fericit ca am fost o noapte in paradis!

Duminica m-am trezit pe la 11 si dupa ce am facut chestiile pe care le face fiecare la trezire(spalat , mancat)imbracat, l-am sunat pe Paul(makeup artist) si ne-am dat intalnire la Mall Titan de unde eu doream sa imi iau niste suplimente alimentare pe care nu le-am gasit si atunci ne-am asezat pe o banca unde am stat 2 ore si ceva la taclale , ne-vazandune de peste 3 luni.

Seara am primit o veste proasta,in sensul ca am aflat ca un alt prieten (fost iubit pe care nu il mai vazusem de 5 luni) al meu a decedat, fiind bolnav de cancer, si sincer m-am blocat pt. ca nu credeam ca e asa de rau (chiar daca ii purtam pica ca m-a inlocuit cu un RRom) si chiar ma gandisem cu o zi inainte ca ar trebui sa ingrop securea razboiului si sa il revad saptamana asta.
Insa se pare ca e prea tarziu si raman doar cu regretul ca poate ar fi fost altfel daca eu ma comportam altfel vizavi de el, daca nu eram asa de egoist si il iertam mai devreme.

Din pacate nici la inmormantare nu pot merge pt ca se va tine la Urziceni marti, si nu vreau sa imi creez mai multe probleme la job.Acest deces mi-a reamintit ce scurta si fragila e viatza si ca fiecare gest si lucru conteaza mai mult decat credem, are un impact mai puternic asupra noastra si a celorlalti.

No comments: