Friday, July 14, 2006

Confesiunea unei prieteme...


Iubesc,doresc ...imi e dor!
Asta simt ,asa as vrea sa traiesc....
Am ales singuratatea,cu toate ca traiesc langa un om pe care in trecut l-am iubit. Sunt o lasa !Am ales banii si pe un om pe care nu il mai iubesc.
Visez la altul ,visez la cel pe care il iubesc si pe care as vrea sa il am zi si noapte.
Imi impun sa nu ma mai gandesc la iubire ,sa uit de el ...de adevarata mea dragoste. E trist ca am ales asa .Sufletul meu e singur si oricati bani as avea nu pot alunga durerea.
Trebuie sa privesc in viitor ,sa ma gandesc la mine .Imi e bine cand sunt cu el,il doresc si il simt cu fiecare cuvant ,dar nu pot astepta ,nu am rabdare sa construim ceva impreuna.Imi e frica sa traiesc fara un sprijin ,cu toate ca m-as putea descurca singura .
Uneori stau si ma gandesc ca daca peste noapte s-ar imbogati nu as ezita si as fugi la el .Sunt ipocrita ,chiar asa ma simt !
Cand m-am indragostit de el ,stiam ce are si ce nu .Am fost constienta in fiecare clipa.Nu stiu ce a fost in capul meu!
Un timp a fost bine.Il aveam pe el ...si aveam si banii celuilalt!
Apoi m-a pus sa aleg. Parca a cazut cerul peste mine ......
Eu ii explicasem ca nu voi fi mereu cu celalalt.Doar o perioada daca mai are rabdare pana rezolv ce planuisem. Macar el putea fi puternic daca eu nu am fost in stare.
uh....m-am apucat acum de v-am spus toata povestioara....cam trista ptr mine ...dar in concluzie ...e timpul sa aleg. ;)
Ar trebuie sa fac putina terapie cu cineva priceput in domeniu,dar ptr inceput am ales sa ma destainui aici...poate poate reusesc ceva cu cei de aici ....

No comments: