Friday, July 14, 2006

Poezii........

Amor
Amor,amor,dulce amor
te astept sa vii la mine-n zbor
Calare pe un alb-armasar
si in brate,eu cu drag sa-ti sar,
La pieptul meu sa te alint
cu-n dulce si duios cant.

Amor,amor,unde esti amor?
eu plang,acuma,de-al tau dor
La tine neincetat gandesc,
cu stele prea ades vorbesc.
Te caut,amor,amor,
unde esti,scumpul meu,odor?

Solitudine
Vine o vreme cand
Iti asezi inima intr-un loc rece
Si apoi o ingropi
Ea plange,neobisnuita fiind
Cu intunericul si frigul
Din acest mormant
Pe care ai scris..singuratate..
Trec minute,ore,ani
Si cand iti amintesti sa o dezgropi
Ea e inca vie..indragostita
De intuneric si de frig
Dar mai ales de locul
Numit..singuratate..

Ploaia...
Ploua in mine..
Stau inchisa
Sub umbrela gandurilor
Dar ma ploua pana in adanc
Stau si rad in sinea mea de ploaie:
Crede ca ma inghite strop cu strop
Dar nu stie ca inaintea ei
"Vantul" a ucis in mine tot..

Spre adevar
Inca mai caut
Speranta..lumina..pe mine
Inca ma mint
Si apoi ma mint ca nu ma mint
Inca visez
As putea deschide ochii
Sau sufletul
Dar mi-e teama
Ca nu te voi gasi
Si atunci stau..
Iar tacerea ma asculta
Ma minte si ea cate o data
Sau poate tu minti
Inca nu stiu
Un ochi imi rade
Un altul plange
Sau poate si ei mint..
Si atunci unde-i adevarul
Daca nici in noi nu il mai gasim?
Ar fi bine sa adorm
Si sa visez ca te-am gasit..
Dar nu pot..imi e teama..
Daca si visele ma mint?!..

No comments: