Friday, July 28, 2006

Jurnalul unui GAY…Partea I…

Cine sunt?Un OM, desi alte persoane cred ca sunt o alta specie, evident inferioara asa zisei normalitati heterosexuale, si asta doar pentru ca eu m-am nascut(nu devenit pe parcurs)gay…

Nu conteaza numele, ocupatia….e irelevant !Important e ce simt, cum simt si de ce simt ceea ce simt , si asta am dorit sa impartasesc aici publicului larg si nu doar Roxanei, Florin, Ninei…etc.

De ce fac asta?In primul rand pentru ca ma simt mai bine daca spun cuiva prin ce trec; luati-o ca pe o auto-terapie de supravietuire.A fi gay nu inseamna doar a face sex diferit dar mai ales a avea sentimente pe care cei asa zisi normali ca orientare sexuala nu doar ca multi nu le au dar nici nu isi pot inchipui ce simte un barbat gay.Ca sa nu o mai lungim sa trecem la subiect, la motivul pentru care mi-am permis si mi s-a permis sa scriu aici :

Ultima mea deceptie sa zicem sentimentala….

Am cunoscut pe NET(unde altundeva) un barbat, la vre-o 37, 186, saten, ochi verzi, sa zicem ca se numeste X, cu un job f. bun, care a terminat (zicea el)printre altele si Psihologia.
Are casa lui, o garsoniera zic eu ok, dotata cu tot ce e nevoie pt. un barbat singur…

Am vorbit pe messenger cateva ore, el avand web cam eu il vedeam, si culmea e ca stateam in aceeasi zona, pot spune ca vecini de cartier.De la inceput a specificat ca el e f sincer si daca are ceva de spus o spune direct fara menajamente sau ocolisuri.Eu ma gandeam , uite domle in sfarsit un gay mai normal la cap…..

Sincer, dupa atata conversatie incepuse sa imi placa, imi devenise simpatic si chiar credeam ca merita sa ne vedem si sa incerc ceva mai serios cu un alt barbat.Asa ca am programat pentru a doua zi, la ora 17,30 in fata unui supermarket din cartierul meu, intalnirea care avea sa imi infirme sau confirme parerea generala despre barbatii gay…

A venit ziua intalnirii…am facut rost de un vin semi-dulce Tokay alb si la 17,20 eram deja la locul cu pricina.El nu aparuse , desi locuia la 25 metri.
Ma gandeam ca daca iau tzeapa din nou, nu ar fi asa grav, sunt vaccinat doar si e o atitudine frecventa la gay. Se face si 30 el nicaieri ! imi zic mai stau 5 minute si daca nu vine asta e…

Nu mi-am terminat bine gandul ca il vad intr-un trening albastru…era misto la cei 37 de ani, iar cand am vazut ca e mai inalt ca mine cu un cap, eram deja ud de fericire.
I fac semn sa ramana pe partea cealalta a trotuarului ca merg eu spre el…ajung, ne salutam ca doi barbati(ca doar nu era sa ne sarutam ca femeile; cum fac unii) sii scot sticla de vin pe care I-o inmanez cu rugamintea ca ar trebui sa o duca la el acasa in frigider, pana dau si eu o fuga la mine, ca sa imi las geanta si o plasa , ca doar veneam de la servici …urmand sa ne vedem in 10’ la intersectie.

Am dat fuga acasa, m-am spreyat, m-am parfumat si tuleo la intalnire.Am mers sa vedem ce sali de sport sunt in zona , pt. ca as dori sa merg din cand in cand si pe parcurs mi-a spus mai multe despre el(familie, viatza in general).

Pe la 7 seara am terminat inspectia la sali si am ales una la care oricum am sa merg, iar apoi ne-am dus la el sus.S-a purtat ok pt. un gay, a luat o sticla de suc si am baut cu vin si alune.El sa desbracat in short si atunci am observat ca e paros pe picioare(asa cum imi plac mie barbatii)si saracul transpira continuu, acuma ori din cauza caldurii ori din cauza mea.Tot laudanduse cate filme are I-am zis sa puna unul de groaza pe care nu l-a vazut, ca sa il urmarim impreuna, ceea ce a si facut.

Am stat pana la 10 seara cand a trebuit sa plec, el fiind in concediu nu avea probleme de acest fel, si sincer am plecat cu promisiunea ca a doua zi sa ma reintorc cu sarmale si prajituri de la mama, ca sa il impresionez, pt. ca imi daduse de inteles ca ar dori sa ne revedem.Asa ca am plecat fericit acasa…

A doua zi, evident a intrat si el pe messenger pe la 12 la amiaza, dar culmea acel om care se lauda ca spune direct ce are de spus, ma tratat cu o indiferenta si raceala la care sincer nu ma asteptam dupa ziua anterioara.
Daca m-ar fi lovit in cap nu m-ar fi durut asa de tare…
Nu imi venea sa cred, asa ca dupa ce a stat cateva ore pe net fara sa imi adreseze un cuvant, m-am enervat si varsat oful….si I-am spus tot ce mi-a trecut prin cap(si mi-au trecut atatea…)ca sa aflu ce naiba e cu schimbarea asta brusca de atitudine, care numai normala nu mi se parea si mai ales din partea cuiva care pretindea ca a terminat Psihologia, si care nu ar fi trebuit sa aiba probleme in comunicarea interpersonala mai ales cu mine…

Si nu am aflat nici pana astazi ce s-a intamplat…oare chiar sunt eu asa de blestemat sa atrag doar oameni bolnavi cu capul, obsedati si complexati?Chiar ma gandeam ca m-am nascut gay, pentru ca oi dfi facut cine stie ce prostii intr-o viata anterioara, iar acum trebuie sa sufar o viata intreaga pentru asta…

Pentru ca chiar nu mai inteleg nimic din modul in care se manifesta unele persoane…nu inteleg ce am gresit sau cum?Ca nu am sarit pe el sa facem sex? Ca nu I-am acordat mai multa importanta? Sincer nu stiu ce sa putut intampla in capul lui.
Cert e ca am sters nr lui de tel, si iam si spus-o ca nu are de ce sa isi faca griji ca nu il voi deranja niciodata cu prezenta mea, chiar daca ii vad camera de afara in fiecare zi cand merg sau ma intorc de la servici, pt. ca e chiar in sensul meu de mers.

Oricum asta ma dat peste cap, si Roxana avea dreptate cand zicea ca la mine totul are implicatii emotionale si totul are legatura cu sentimentele mele si ocupa locul central in proiritatile mele in viata. Asta sunt eu…
De ce ? Nu stiu…
Acum am alte probleme, de sanatate, am o sinuzita urata de tot care ma chinuie si sper sa scap intr-o saptamana de ea, daca nu mor …


Written by …

Posted by Florin

1 comment:

Anonymous said...

Oamenilor in general le este frica. Nu ti s-a intamplat niciodata sa intalnesti pe cineva "too good to be true" si sa ai o senzatie de retinere? Sau... nu ti-a fost niciodata teama ca vei intalni pe cineva de care sa nu iti placa chiar asa de mult dar de care sa nu poti sa mai scapi? Mai sunt si oameni care nu sunt interesati decat de one-night stand desi urla in gura mare ca vor super-relatii.

Tot oamenii sunt in general agenti de vanzari foarte priceputi atunci cand vine vorba de propria persoana :) Mai putina sinceritate, mai multe clisee verbale care "dau bine" si atrag partenerul, exprimarea de idei iarasi mai putin sincere, dar care plac celuilalt... foarte asemanator cu publicitatea pe care o vezi la televizor. O masca super interesanta, frumoasa si atragatoare. Si dupa ce un om s-a chinuit atat de mult sa si-o construiasca, tu ai pretentia sa renunte la ea si sa fie sincer doar pentru ca tu ai fost deschis si sincer? Hmmm... nu intotdeauna o sa se intample asa.

Dar nici nu merita sa suferi atunci cand intalnesti astfel de oameni. Nu cred ca e ceva in neregula cu tine (unless above your head a tiny little light bulb just went 'plink!' and your brains are tottaly burnt out) - no offence, ar fi trebuit sa fie o gluma :p