Friday, July 14, 2006

hai sa repetam bucuria primei iubiri...



Hai sa repetam nebunia primei iubiri
Tu sorbindu-ma din priviri cu nesat
Eu fastacindu-ma de prea multa teama
Ca totul e doar un vis ce s-ar putea sfarsi.


Strange-ma de mana si acum ca si atunci
Iubirea va curge in valuri fierbinti
Vom simti un nod cum ni se pune in gat
Roiuri de fluturi ne vor curge prin vene in loc de sange.

Strange-ma in brate,vreau sa-ti simt inima batand
Respiratia ta sa-mi curga ca o ploaie calda pe umeri
Eu sa rosesc, tu sa transpiri si sa tremuri
Cand buzele mele se vor odihni pe buzele tale intr-un sarut.


Iubeste-ma.Hai, iubeste-ma cu intensitatea iubirii de atunci
Lasa-ti iubirea sa-ti curga ploaie de vara in suflet
Inima mea si inima ta batand in acelasi timp ritmul iubirii.
Vreau sa-ti vad ochii scaldati in lacrimi de fericire.

NU mai putem intoarce timpul, dar putem recupera timpul pierdut
Hai sa ne risipim intr-o noua iubire,Eu voi fi floarea de tei
Ce ma voi cerne, fericire curgand ravasind amintirile
Cu mainile mele voi curata izvorul,timpul nu sterge ce adauga.

Hai sa repetam nebunia primei iubiri.
Sa-i declinam toate verbele la prezent.
Sa consideram trecutul doarun spatiu de zbor
Despartirea doar pauza de odih

No comments: