Friday, July 14, 2006

Tacerea mi-ar ajunge...

tacerea mi-ar ajunge... si poate o melodie de la james blunt... ca sa ma faca sa traiesc ce altadat' m-a omorat... sa ma faca sa simt ca toata iubirea mea pentru tine e toata-n suflet, toata-n mine...
azi imi ajunge sa mai stiu, pe langa tot ce am stiut vreodata, si ce nu am sa stiu, probabil, niciodata...
daca ai sti ce greu mi-e sa citesc in ochii tai straini si reci ca tot ce-ai insemnat o data pentru mine azi pentru tine e minciuna...
si tot ce ai simtit vreodata azi se poate numi doar ura...

tacerea mi-ar ajunge... si-mi ajunge...
in capul meu canta azi james blunt... se face incredibila liniste in jurul meu si binecuvantata disperare...
chiar daca nu ai sa mai crezi nicicand, azi tot ce esti ma face sa ma simt ranita... si simt ca singur tu ai mai putea sa imi alini rana nascuta azi din tine...

tu stii?
poate ca stii si azi refuzi sa crezi...
ca tot ce am simtit a fost iubire... si astazi a ramas cu toata atarnata in cuvinte-atat de grele...

No comments: