Tuesday, July 25, 2006

In love........again?



sau nu?Asta e intrebarea care ma macina azi...De ce? pt ca am cunoscut o persoana care a reusit sa trezeasca in mine acele sentimente pe care le credeam adanc zavorate undeva in adancul fiintei mele...

Dar se pare ca erau aproape de suprafata si eu nu stiam....a fost de ajuns o ora si au iesit la suprafata ca un suvoi de munte dupa o ploaie de vara, tumultoase, amestecate, stergand ceea ce a fost inainte in sufletul meu.

Si a reusit fara vreun efort, doar fiind ea(persoana)insusi, fara falsitati, fara fitze , fara ceva premeditat.Problema este ca mie imi place prea mult doar dupa cateva ore de la hai sa zicem date-day, si evident ca imi fac griji ca s-ar putea sa nu fie si reciproca valabila.Si totusi, e mai bine oare sa stau cu sufletul inchis, sau sa mi-l deschid in fata persoanelor care ma trateaza asa cum merit, fara a fi ceva ce nu sunt?

Nu stiu, dar am sa ma gandesc mai profund la asta, atat de profund ca nu ma pot gandi la nimic altceva.

Oare faptul ca are acelasi domeniu de activitate, aceleasi placeri ca si my ex, sa fie o cauza a subitei atractii? Psihologic ar fi logic, dar este o diferenta totusi intre cele doua persoane mai mult decat de estetic sau ocupatii profesionale....si anume ca fara sa ma cunoasca prea bine, a pus pe primul loc placerea mea si apoi pe a sa,reusind impreuna sa avem ceva ce nu pot descrie aici... si asta conteaza f mult cred ca pt oricine care doreste iubire si nu sex mecanic...

Sunt curios ce va zice Roxana...care e singura care poate fi subiectiva in acest domeniu...

Oricum eu ar trebui sa lucrez la persoana mea in ceea ce priveste abordarea post-date, pt ca problemele mele apar dupa....

No comments: