Friday, July 14, 2006

Foamea! Roxana stie...

Cand ti-e lumea mai draga te apuca niste dureri abdominale...
Dimineata are farmecul ei. Blandetea soarelui si aerul proaspat face ca buzele sa se curbeze intr-un zambet perfect.
Imi sorbeam linistita cafeaua cand...
-Mi-e foameee!
Strigatul aproape inuman m-a facut sa tresar brusc. Ma reped la fereastra convinsa ca era vorva de un betiv ratacit.
-Mi-e foameee!
Stupoare! Tipetele se auzeau de sus si coborau in jos pana la asfaltul fierbinte.
" Ce dracu!", imi zic chinuita de gandul ca va trebui sa-mi sucesc gatul pentru a privi in sus.
Cu gatul sucit si ochii cat cepele, incerc sa aflu cine si de ce tulbura linistea perfecta a diminetii.
- Care moare de foame ma? auzi vocea ragusita a lui Nae. Ba Mitica, tu esti?
- Mamaaa!
Gandindu-se probabil ca ne face o favoare, Mitica iesi sa urle pe balcon.
- La ce dracu o strigi pe mata' ma?! il repezi coana Mita. Saraca! Nici moarta nu scapa de nebun.
- Mi-e foame bre! zise Mitica cu o voce pitigaiata.
- Pai pune dracu mana si mananca!
- Bre, pai nu de mancare mi-e foame mie.
- Si ce vrei ma? Sa-ti dau io!
Un ras indracit razbate de la etajul intai, si un altul de la etajul trei, si un altul de la...
- Radeti voi, da' mie nu de muiere mi s-o facut. Mie mi-e foame de...
- Auzi Tica, se trezi Nae vorbind. Mie cand mi-e foame imi strecor limba in...
- Unde nene? intreaba Mitica mirat.
- Aici! zise Mita razand in timp ce flutura o fusta smulsa de pe sarma.
- Esti nebuna femeie?! spuse Nae printre hohote de ras.
- Bravo mosule! se rotai Mita strangand tigarea in coltul gurii. Auzi, unde ziceai ca-ti strecori limba?
- Cand mi-e foame, relua Nae ignorand rautatile Mitei, imi strecor limba in..
- Unde ma?
- ...in gaura...
-Pai vezi! hohoti baba fluturand fusta in toate partile ca sa priceapa tot ramanul.
- In gaura unde pana nu demult trona o masea, sfarsi Nae cu privirile aprinse de ura indreptate spre Mita.
- Buuun. Si mai departe? nu se lasa Mita intimidata.
- Mai departe ce? bolborosi Nae rosu de furie.
- Ce faci cu limba ma in gaura, aaa? O...o...???
- Mai du-te draq femeie, rabufni Nae intrand in casa.
Rasul batjocoritor al babei il scoase din minti pe Mitica care, cu palmele facute causi urla din toti plamanii.
- Mi-e foame de bani, baaaaa!

No comments: