Friday, July 14, 2006

DRAGOSTE


Intr-un timp credeam ca atunci cand nu primim dragoste suntem raniti...dar
nu asta raneste....durerea vine atunci cand nu oferim dragoste....neam
nascut ca sa iubim....desi nu stiu cate persoane sunt deacord cu mine ,ba
din contra mi se reproseaza faptul ca iubirea nu exista...eu sunt sigura
ca exista chiar daca vremurile pe care le traim sunt dominate de
putere,situatie financiara,intrun cuvant bani...multe persoane cred ca
daca ai bani poti fi fericit....poti fi fericit intro anumita
masura...dar din pacate banii nu pot cumpara dragostea....si un bun
exemplu ar fi faptul ca sunt sute de fete care gandesc in felul
urmator,daca au baiat cu o gramada de bani ,masina ultimul model,se cred
fericite.....eu zic ca e vorba de acea fericire superficiala,fericire de
moment....degeaba ai langa tine un om care tiar putea oferi totul ,daca nu
ai dragoste sau daca nu poti oferi dragoste...eu personal as prefera de
mii de ori sa am langa mine o persoana care sa ma iubeasca...sa ma pot
gandi la chipul lui,la caldura glasului sau,sal iubesc nebuneste,sa adorm
cu el in gand si sami zic de mii de ori ca iubesc cu toata fiinta mea.ce
inseamna pentru mine fericire.....e foarte simplu...sa iubesti,sa poti sa
oferi dragoste si sa te simti iubit....nu as suporta sa stau nici macar o
clipa langa un om care nu simte nimic pentru persoana mea....din contra as
avea nevoie de un om care sa ma stranga in brate....un om cu care in
lumina noptii sa ma pot plimba
in nestire sub cerul senin si plin de stele...vreau ca rasaritul sa ma
prinda in bratele lui...iar la apus sa obosesc privindul....vreau sa ma
pot pierde in privirea lui...in doua cuvinte sa fiu fericita!!ce parere
am eu despre iubire?!sa iubesti dar daca persona iubita iti ofera mai
multe lacrimi de suferinta decat de fericire ,atunci nuti merita cu
adevarat iubirea.trebuie sa traiesti clipa ,sa nui refuzi iubirii nici un
capriciu atat timp cat ea nu te va transforma intro persoana plina de
griji si gelozie...viata se duce ca un suvoi de apa,acum il vezi ,acum nu
mai e ,anii trec si totusi inima trebuie sa neo indreptam spre cautarea
fericirii,pentru ca se zice ca fiintele ar avea dreptul la
fericire....stii....poate ca suna bizar ceea ce spun eu....poate ca o sa
par ciudata....uneori mias dori sa nu mai gandesc atat de mult cu
sufletul,stii cum e...mias dori sa gandesc mai intai cu mintea ,dar
oricat as vrea nu pot ,pentru ca de fapt asa sunt su nu stiu daca o sa
pot sa ma schimb vreodata....dezavantaj...risc sa fiu ranita de cele mai
multe ori....adevarul e ca bunastarea noastra depinde de cata dragoste
oferim....nu este vorba de ceea ce primim ,este vorba de ceea de
daruim....

No comments: