Friday, July 14, 2006

Ma tot intreb de foarte mult timp, De ce Traim ?
De ce ?
Va-ti gandit vre-o data ca Oameni sunt totusi nishte animale, animale cu capacitatea de a gandi si evolua. Eu am spus o vorba o data si mi-ar fi placut sa fi fost asa. Daca viata ar fi fost un joc, as fi dat loading in fiecare zi !......
Rog pe cineva daca poate sa-mi raspunda si mie la intrebare sa ma contacteze pe mail: DE CE TRAIM ? DE CE TREBUIE SA MURIM ? DE CE? DE CE ? DE CE?

Pai...hai sa iti zic aici ca vad ca nu lasi adresa de mail.Traiesti ca sa iubesti, traiesti ca sa vezi frumosul si uratul in oameni , traiesti ca sa afli cat mai mult despre cat mai putin , ca sa simti gustul dulce si fin al ciocolatii , ca sa citesti o carte buna, ca sa inveti , ca sa asisti la evenimente placute sau neplacute , ca sa te bucuri makr o data in viata de succes , ca sa cunosti oameni,ca sa plangi in descarcare , ca sa te enervezi ...s.a.m.d. Dupa mine....cel mai important e sa iubesti si sa fi iubit in schimb ...dupa mine asta e raspunsul ...traiesti doar ca sa simti iubirea ...si apoi ....traiesti ca in final sa mori.Pana la urma si moartea face parte din viata...ne pierdem in infinit , esential e sa nu lasi sa iti moara gandurile ...ca sa traiesti pe pamant in amintire.Asta e doar un punct de vedere si doar un gand de-al meu care sper sa ramana ...

No comments: