Monday, October 02, 2006

O noapte pierduta?....

A mai trecut o saptamana, un week-end si sunt mai batran tot cu atata, si cu experiente noi de viatza! Si m-am indragostit,......dar de un obiect casnic...un cutit !De ce tocmai de un cutit?Pt ca fatza de un barbat, cutitul asta are o forma si o lama ceva super de tot(si poate fi refolosit), si m-am folosit sambata de el nu ma mai puteam opri!Am facut o salata super cu la Claudia, ceva ce mama ar fi trebuit sa vada....asa ca nu omul face mancarea ci ustensilele pe care le foloseste!Si sincer la un cutit ca acela chiar si eu , care nu ma uit la reclame as face reclama la acel model de cutit!Oricum daca taie ridichi de poti vedea prin ele si rosiile la milimetru atunci chiar ca merita banii! Nu?

Dar sa revin la week end........am fost la Claudia unde ne-am intalnit noi "fetele" adica cele 4 muschetare(Clau, Flo, Leo,Edy)si poate data viitoare participa si Roxa ca ar fi buna in grup si e sociabila!

Eu mai harnic ca niciodata am taiat materialul de salata(ridichi, rosii, ceapa, salata verde, ardei rosu, ardei iute) cu celebrul cutit....nu fac reclama, si am facut un pireu de cartofi de sa te lingi pe degete, care ma bucur ca le-a placut ca sincer era prima data(ca si in sex a fost f bine)cand faceam asa ceva, mama sigur ar fi fost uimita de ce imi poate iesi dintre degete, ca de intrat intre ... stie!

Oricum vinul rosu a fost declansatorul iar cel albe catalizatorul!Si totul dupaa o zio de sambata in care am fost la munca in 2 locuri, dar in care m-am simti super si am castigat si bine! Asa va dupa o masa copioasa am plecat in club cele 3 magnifice, eu cu scopul nedeclarat de a cunoaste un tip care mi-a placut pe romeo, dar care nu imi raspundea la mesaje din nu stiu ce motiv!

Nu mai fusesem de o luna asa ca acum era ceva modificat prin club, mai disparuse o canapea, aparusera fetze noi dar fitzele erau aceleasi, scanarile aveau aceeasi intensitate, neschimbat era doar unul din dansatori care cum ma vazut a inceput sa tzipe de fericire, iar eu ca un barbar sa ii raspund cu acelasi tzipat! mi-a arata ca de obicei funduletzul ala nelinistit si bombat si a dat din el toata noaptea de ziceai ca are bateriile iepurasului....

Am stat cateva ore linga Alex(un nume fictiv, poate)care era ocupat cu numaratul banilor si mirosea super, dar fara rost pt ca nu facea nici macar o miscare, asa ca am stat si am baut bere, am stat la taclale cu Vlad care culmea devenise foarte comunicativ cu mine in ultima vreme si sincer a fost ok pt. ca fetele s-au retras cam devreme si pana dimineatza la primul tranvai mai era mult timp si nu stiu ce m-as fi facut singur!

Oricum eu tot la Alex ma gandeam si degeaba, nu am dansat deloc, am preferat sa ma uit la dansatori si la cei care se invarteau pe langa mine si din cand in cand ma alegeam cu o pipaiala sau mangaiere pe picoare, ceeea ce imi mai ridica moralul care nu era prea ridicat oricum!

Azi i-am scri pe siteul pe care e administrator cateva lucruri pe care trebuia sa le scriu mai demult, si cred ca prea curand nici nu trec prin clubul acela pt. ca nu imi plac oamneii care nu pot sa scrie 3 vorbe: nu te plac, atunci cand e cazul!
Nu ma supara respingerea ci neformularea ei, consider o lipsa de bun simt pe care nu o merit eu!

Oricum duminca dimineata pe la 5,30 am luat tranvaiul si m-am carat acasa ca nu ave arost saa mai pierd timpul! Si am dormit pana la 5 dupa amiaza cand m-am trezit mahmur si dupa ce am mancat m-am imbracat ca un gay care sunt, si am iesit de unul singur pe stasse sa caut un ziar in limba maghiara pe la universitate dar nu am gasit decat un dictionar pe care il caut de mult timp si pe care sper sa il cumpar sapt. asta ca merita banii!

Apoi m-am intors acasa si am gatit ceva consistent pt. cina, niste ficatei de pui, omleta si paste cu carne cu rosii si mi-am umplut stomacelul hamesit!
Am mai palavragit cu Roxa pana pe la 10,30 si apoi am plecat la culcare!

Oricum cred ca va trebui sa o las mai moale cu cautarile sau poate sa-i cedez lui Nick din Sibiu(desi o relatie la distanta nu e ceva imbucurator, avand in vedere experientele anterioare, si nici nu vreau sa dezamagesc pe altii ca oricum sunt destul de dezamagit de mine insumi)care insista de luni de zile sa incercam, dar nu ma pot hotari eu.......

No comments: