Thursday, August 17, 2006

Lance de la N'SYNC nu se mai ascunde



Lance Bass de la N'SYNC şi-a făcut în sfârşit coming out-ul oficial într-un interviu cu revista People.

Deşi zvonurile despe preferinţele lui Lance circulă de ani de zile, în ultima perioadă orice dubii au fost risipite cand Lance a fost fotografiat împreună cu starul de la Amazing Race, Reichen Lehmkuhl, de 32 de ani, într-un bar gay din Provincetown şi după ce Perez Hilton a postat pe internet fotografii de la diverse evenimente în care era evident că cei doi fac schimb de tricouri şi jeanşi.
Pentru a pune capat unei situaţii care devenise ridicolă, Lance s-a hotărât să declare pentru revista People că este gay.

"Ştiam că făceam parte dintr-o trupă de succes şi carierele altor patru băieţi depindeau de mine şi ştiam că dacă vreodata fac ceva în sensul asta sau daca spuneam măcar ca sunt gay, asta ar putea compromite totul."

Lance a explicat ca şi-a făcut coming out-ul pentru că zvonurile începuseră "să-i afecteze viaţa de zi cu zi". "Acum mi se pare că totul e cum vreau eu să fie. Sunt împăcat cu familia, cu prietenii, cu mine însumi şi cu Dumnezeu. Chestia e că nu mi-e ruşine ! ăsta este singurul lucru pe care vreau sa-l spun."

"Nu cred că e un lucru greşit. Nu mă simt devastat încercând să accept că sunt gay. Ma simt mai eliberat şi mai fericit decat am fost vreodata. Sunt pur şi simplu fericit."

No comments: