Monday, August 21, 2006

Relatii fara sex

Se intampla prin 1800, toamna, ca femeile ramaneau virgine pana in noaptea nuntii. Nimic nou pana aici...

Se intampla, insa, ca si in zilele noastre se mai gasesc cateva conservatoare care respecta traditia din 1800 (toamna). Iar aceasta veste este, pentru mine, cat se poate de surprinzatoare, mai ales in contextul in care, pentru o perfecta respectare a regulilor, este necesar ca si barbatul sa fie fecior in noaptea nuntii.

O buna prietena a mea, cu care, insa, nu am purtat niciodata o conversatie pe teme sexuale stiind-o mai sfioasa de felul sau, a venit la mine zilele trecute cu lacrimi in ochi si cu un mare of pe suflet.

Marea sa problema era ca logodnicul ei (cel cu care si-a petrecut ultimii 8 ani de viata) nu mai este virgin!!! Am ras amuzat imaginandu-mi ca glumeste. Nu glumea... Pentru a te casatori intr-o manastire (asa cum doreste ea) este necesar ca ambii insuratei sa fie virgini. Prin urmare, ea isi dorea ca la frumoasa si rotunjoara varsta de 25 de anisori (momentul in care planuisera nunta) sa fie amandoi potriviti pentru... casatoria in manastire.

Junele nelinistit i-a dat insa planurile peste cap si a cutezat sa isi inceapa viata sexuala inaintea varstei hotarate de comun acord. In plus, dat fiind faptul ca amica mea nu i-a permis acestuia nimic, el s-a vazut nevoit sa caute alinare sexuala in bratele primitoare ale altei femei.

De aici si tristetea prietenei mele care acum nu va avea ocazia de a-si vedea devenind realitate visul casatoriei in manastire. Tot din cauza acestei discutii a fost data peste cap toata gandirea mea despre lumea moderna si despre oamenii rabdatori.

Cat ar trebui sa asteptam ca o femeie sa accepte sa faca sex cu noi? Credeam ca o saptamana, o luna, poate chiar 2-3 reprezinta o perioada potrivita. Mai mult de atat mi se pare curata nebunie, iar in conditiile in care mai mult inseamna "7 ani", deja incep sa ma gandesc daca aparatul genital al respectivului barbat este inca in stare de functionare.

Este adevarat ca uneori apare in viata ta o femeie care iti fura mintile cu totul. Esti dispus sa astepti oricat si sa faci orice pentru a o avea. Dar asta nu inseamna (cred eu) ca daca stimata d-soara refuza sa faca sex, ar trebui sa nu facem nici noi deloc (cu sau fara ea).

Poate ca este de condamnat fapta sa (nu stiu de catre cine, dar poate ca este...), dar oare prietenul ei nu a facut ceea ce am fi facut oricare din noi in situatia lui? Sau poate ca altii ar fi lasat-o de mult pe d-soara "Manastire" si ar fi cautat pe altcineva... Sau, poate ca nu...

Un articol de Danut

No comments: