Thursday, June 22, 2006

Monotonia-inamicul pasiunii


Am incercat sa caut o definitie pentru ”moartea pasiunii”. Mi-au trecut prin minte tot felul de batranele cat mai sumar imbracate, motociclisti homosexuali si nu in ultimul rand fosta mea profesoara de muzica din liceu (in fine, suficiente imagini cat sa nu mai am erectie o luna). Definitia n-am gasit-o. Prin urmare, banuiesc ca cel mai ilustrativ ar fi sa exemplific, la fel ca intotdeauna, cu unul din cunoscutii mei (in curand voi ramane fara prieteni daca ii m-ai evoc).

Paul este un fost coleg de liceu. A fost intotdeauna extrem de dezordonat in copilarie si cred ca incearca sa compenseze pentru toti acei ani acum. Face sex lunea si joia. De ce tocmai in aceste zile? Asa a stabilit de comun acord cu sotia. Inutil de mentionat ca tipul, pianist fiind, nu face niciodata dragoste cu o zi inaintea unui concert pentru ca il tulbura.

Sunt sigur ca si voi va intrebati… ce se intampla daca are concert vinerea, spre exemplu, iar joia e zi de sex?
Exista o prioritate a regulilor?
Se decaleaza zilele?

Intr-o asemenea situatie eu unul as renunta la sex decat sa-mi bat atat capul. Nu spun ca nu imi face placere, dar nu cred ca as rezista stresului de a fi nevoit sa fac dragoste in zile prestabilite, la ore fixe. Acum ca ati inteles ce voiam sa descriu prin expresia “moartea pasiunii”, cred ca putem incepe sa cautam solutii pentru evitarea monotoniei, a rutinei, a previzibilului.

Chiar daca fiecare dintre noi ajunge intr-un moment al vietii in care ne dorim o siguranta emotionala (care in mod inevitabil implica si rutina), nu trebuie sa lasam niciodata monotonia sa puna stapanire pe viata noastra sentimentala si sexuala.

A face sex in pozitia misionarului de fiecare data este ca si cum ai manca de trei ori pe zi, in fiecare zi aceeasi mancare. Indiferent cat de mult ti-ar placea respectivul aliment te vei plictisii ingrozitor dupa numai cateva zile. Cu sexul ritmul nu este chiar atat de alert, dar, mai devreme sau mai tarziu vei arunca flori pe mormantul pasiunii. Daca interesul reciproc dintre voi nu este deja mort si ingropat, e cazul sa-l resucitezi. Nu spun sa faci sex stand in cap (desi sunt sigur ca am auzit si de o asemenea pozitie), dar este cazul sa adaugi niste sare si piper in viata ta (sexuala).
Femeile si nu numai,(indiferent de varsta, nationalitate, religie, etc.) isi doresc sa fie surprinse, sa adauge in fiecare zi un element nou in viata lor. Daca tu nu il/o vei ajuta sa gaseasca modul ideal prin care sa-si varieze viata, poti fi sigur ca relatia voastra se va termina cat ai bate din palme.

Asadar, incearca sa nu lasi monotonia sa isi faca loc in viata voastra, variaza pozitiile si locurile in care faceti sex, surprind-o cu o floare sau un sms special, arata-i in fiecare zi altfel ca o iubesti.

No comments: