Monday, June 12, 2006

Reteta fericirii

In urma unei lecturi mai atente realizez ca femeile (fara exceptie) au un punct comun: pasiunea de a iubi, entuziasmul cu care il asteapta pe Fat Frumos (pe cal alb), patima cu care sufera cand acesta le scapa printre degete. Femeile iubesc sa iubeasca, sunt indragostite de ideea de dragoste.

Indiferent cat de “barbate” se vor a fi, toate isi doresc sa se lase total iubite, fara drept de replica, intocmai ca in filmele vechi. Imi vine in minte incapatanata Scarlet O’Hara trezindu-se ingropata in perne si cautandu-l cu privirea pe Rhett, zambind satisfacuta dupa o noapte de amor.

Fie ca se trezesc dorindu-si sa cucereasca lumea, sau dimpotriva isi pun cenusa in cap de cate ori au ocazia, femeile isi doresc sa iubeasca si sa fie iubite pana la sufocare… credeam eu. In realitate, aceste episoade de dragoste patimasa trebuie alternate cu putina tortura.

O femeie nu va fi niciodata fericita daca nu este si putin fiarta la foc mic. Nu sunt sigur daca au masochismul incriptat in cromozomi… stiu doar ca ori de cate ori am avut o atitudine de “barbat ideal” fata de o femeie (incepand cu deschisul usii si pana la scrisorile de amor pe care i le-am dat) mi-a mers prost. Am sfarsit prin a o plictisi teribil si a poza drept “papagal” in fata ei. Sunt un barbat romantic din fire, prin urmare sunt catalogat frecvent ca fiind plictisitor. Solutia am gasit-o in urma unui lung sir de esecuri: o femeie este ca un vesnic copil mic (nu, nu incerc sa intorc armele impotriva lor): intotdeauna trebuie sa lasi o umbra de indoiala care sa ii tina treaz interesul pentru tine.

Reteta fericiriiSunt amazoane, exploratoare care trebuie sa mai aiba intotdeauna un mic teritoriu de cucerit… la propriu! Imi aduc aminte de primul iubit al sorei mele. Era un baiat bun caruia i-am plans de mila pentru ca se indragostise de “scorpia” aceea. Gasisem in jurnalul ei (pe care il lecturam zilnic, in timp ce ea era la scoala) un fel de schema. Era desenata inima saracului baiat, hasurata in fiecare zi tot mai mult. Dupa ceva timp am realizat ca zonele hasurate masurau iubirea lui pentru el. Cand acel desen era complet colorat, sora mea isi gasise deja un nou iubit: nu mai era nimic in primul care sa ii starneasca interesul.

Nu stiu daca toate femeile din univers sunt la fel; poate ca exista si exceptii care sa confirme regula. Eu nu am intalnit inca femeia care sa nu fie obsedata de noutate.

Prin urmare care este reteta fericirii intr-un cuplu? Ofera-i in fiecare zi ceva care sa ii trezeasca interesul; arata-i ca o iubesti, dar lasa-i o urma de indoiala in suflet atunci cand te intreaba de noua ta colega; sadeste-i subtil gelozia in suflet, dar asigur-o permanent ca esti numai al ei. De ce? Pentru ca daca o iubesti si vrei sa o pastrezi, trebuie sa o chinui cate putin in fiecare zi!

Un articol de Danutz...
only for str8 men !
La gay merge cu mici adaptari de gen(masculin=feminin)!

No comments: